Google+

oleh: umi_e Daun ketumbar

Daun_corianderda-daun_ketumbar

Daun ketumbar/daun coriander ni rupanya lebih kurang cam daun sop tapi rasa dan baunya tak sama... daun coriander ni banayk digunakan dalam masakan India/Pakistan dan juga Thai


Created on : 08-01-2007


Komen

07-02-2007, hby(v) komen :

umi..bleh x tlg ltakkan gamba bunge kantan plak..?rase2nye kat sini ade jumpe kat supermarket..rupenye mcm bunge kantan..juz xsure sgt sbb kat mesia dulu xpernah gune pon sbnarnye..


09-02-2007, yani komen :

hby(v) rupa mungkin sama.. tapi rasanya tak sama dgn bunga kantan


23-03-2011, medina85 komen :

tersilap beli daun sup, terbeli daun ketumbar..xtau nak msk ape tok abeskan die...


23-03-2011, syaro komen :

medina..uat tomyam sedap letak daun ketumbar. ;)


Isi komen :

Nama :
Komen :



Cari glossary


5 Komen terkini untuk glosari

11-01-2014, kak fida komen di ♥Acuan Apam/Bahulu Kukus™:
harap admin dapat membantu...terima kaseh... :)


11-01-2014, kak fida komen di ♥Acuan Apam/Bahulu Kukus™:
sape yer yg hntr komen 7/1/14...??? harap admin dpt membantu...


11-01-2014, kak fida komen di ♥Acuan Apam/Bahulu Kukus™:
maseh guna nama kak fida ker utk hntr komen???


07-01-2014, kak fida komen di ♥Acuan Apam/Bahulu Kukus™:
Askm....klu uat apam kukus tu mcm apam dot2 tu pakai acuan yg warna merah plastic kecik2 boleh kn...


05-09-2013, Ringo komen di Kitchen Aid Stand Mixer:
salam.. mixer cornell heavy duty punya tu.. warna merah.. bagus tak? harga murah.. watt pun tingg...


Senarai komen untuk glosari >>





Part of Dua Marhalah Sdn Bhd