Google+

oleh: puanbee.com Burger simple puanbee

Www

Burger ini di cipta sendiri dikala kebuntuan dan kelaparan amat mudah dan sedap :)


Created on : 10-03-2011

Print

E-mail kepada kawan

Tulis Laporan

Hubungi puanbee.com




Bahan-bahan ( untuk 6 orang atau 6 biji burger )

  • bahan A : Roti Salad Timun Bawang Keju (kalau suka) Sos pun ikut suka. bahan B : Daging hancur Bawang dicincang (lagi elok guna bawang kecik merah ) Bawang putih Sedikit Lada sulah Telur Garam (Gaulkan semua bahan B dan perap)

Cara-cara

  1. 06012011536
    tak nk perap pun tak per..dah tu tau lah kan , bulat2 kan…leper2 kan dan goreng …then hias ikot sesuka hati korang..anak2 bee nih makan sayur ikut mood sebab tu bee letak banyak-banyak dalam burger tu..hihihi sebab nak makan burger terpaksa juga makan sayur! …laalaalaa dah habis!!

Laporan Masakan Bergambar (0)



Komen (0)

Untuk komen, perlu login terlebih dahulu





Part of Dua Marhalah Sdn Bhd