Google+

oleh: puanbee.com Burger simple puanbee

Www

Burger ini di cipta sendiri dikala kebuntuan dan kelaparan amat mudah dan sedap :)


Created on : 10-03-2011

Print

E-mail kepada kawan

Tulis Laporan

Hubungi puanbee.com




Bahan-bahan ( untuk 6 orang atau 6 biji burger )

  • bahan A : Roti Salad Timun Bawang Keju (kalau suka) Sos pun ikut suka. bahan B : Daging hancur Bawang dicincang (lagi elok guna bawang kecik merah ) Bawang putih Sedikit Lada sulah Telur Garam (Gaulkan semua bahan B dan perap)

Cara-cara

  1. 06012011536
    tak nk perap pun tak per..dah tu tau lah kan , bulat2 kan…leper2 kan dan goreng …then hias ikot sesuka hati korang..anak2 bee nih makan sayur ikut mood sebab tu bee letak banyak-banyak dalam burger tu..hihihi sebab nak makan burger terpaksa juga makan sayur! …laalaalaa dah habis!!









Laporan Masakan Bergambar (0)


Komen (0)

Untuk komen, perlu login terlebih dahulu