Your MyResipi.com has been updated. To get started with new version of MyResipi.com, Reset Your Account Password using Forget Password
If you face any problem, please contact us at support@myresipi.com

Resepi Burger simple puanbee

 Submitted By On 10 March, 2011
Category: 
Cuisine: 
Preparation time: 
Servings: 
0 Persons
Description

Burger ini di cipta sendiri dikala kebuntuan dan kelaparan amat mudah dan sedap :)

Ingredients
  • bahan A : Roti Salad Timun Bawang Keju (kalau suka) Sos pun ikut suka. bahan B : Daging hancur Bawang dicincang (lagi elok guna bawang kecik merah ) Bawang putih Sedikit Lada sulah Telur Garam (Gaulkan semua bahan B dan perap)
Instructions
  1. tak nk perap pun tak per..dah tu tau lah kan , bulat2 kan…leper2 kan dan goreng …then hias ikot sesuka hati korang..anak2 bee nih makan sayur ikut mood sebab tu bee letak banyak-banyak dalam burger tu..hihihi sebab nak makan burger terpaksa juga makan sayur! …laalaalaa dah habis!!

    06012011535__1_.jpg
Tags 
Who has tried this? See their cooking reportSee All
Related RecipesSee All
Recipes You May LikeSee All
Comments