Google+

« 1 2 3 ... 5766 Next » Senarai Komen

30-06-2015, sitimazilah komen di Biskut Y:
iburayyan, nak tnye buat biskut ni perlu guna mixer ke? majerin/butter tu kite perlu cairkan ke t...


30-06-2015, sitimazilah komen di Kuih Bakar Original Mr.Fadzli:
kak, nak tye ye...boleh guna Loyang ke kak kalau bekas mcm kakak tu takde


30-06-2015, sitimazilah komen di Biskut Oat ranggup:
assalamualaikum.. kak nak tye betul betul nih, kalau tepung apito ni takde, boleh ke di ganti dgn...


29-06-2015, sitiraihana88 komen di ♥Bangkit Susu™ :
Assalammualaikum...Saya minta resepi nie... Terima kasih untuk resepi dan segala tips yg dikongsi...


29-06-2015, WADZIROH komen di Mee kari udang :
nak try masak untuk bbuka ptg nihhh.....xpnah msak lagiiii..tq ya resipii...macam best jaa..teliu...


27-06-2015, cik puan atiqah komen di ♥Suji Pelangi™:
bereh boh! halalkan respi akak tu ye....


25-06-2015, zila forever komen di Roti Jhon:
alhamdulillah tq lynnsham sudi mencuba..zila pun sama kalau buat memang kena gandakan..senang nak...


24-06-2015, kak fida komen di ♥Kuih Jongkong Mudah (Tak Perlu Kukus)™:
salam cik puan atiqah...jawaban dah akak beri dikomen biskut suji pelangi ye... :)


24-06-2015, kak fida komen di ♥Suji Pelangi™:
salam cik puan atiqah....sukatan dlm kurungan tu akak sertakan atas permintaan rakan2 yg tak ada ...


24-06-2015, cik puan atiqah komen di ♥Kuih Jongkong Mudah (Tak Perlu Kukus)™:
salam kak fida... tumpang tanya ye berkenaan sekut suji pelangi... yang sukatan akak tu ada d...


23-06-2015, cik puan atiqah komen di ♥Suji Pelangi™:
salam kak fida... tumpang tanya ye... yang sukatan akak tu ada dalam gram lepastu kurungan da...


22-06-2015, shakilasharin komen di aiskrim paling mudah:
xde mixer,,,,so how..??lps dh blend klo kacau gne cara manual je blh ke..?


20-06-2015, Syanaza komen di Siakap Stim Limau Harum:
Terima Kasih kerana sudi mencuba..menu sihat ni sesuai utk anak2..


18-06-2015, sitiraihana88 komen di Blueberry Cheese Tart:
Assalammualaikum... Saya minta resepi nie ye.. Terima kasih untuk resepi ini dan segala tips yg ...


18-06-2015, sitiraihana88 komen di Bahulu Gulung:
As salam... Sya minta resepi nie ye... Terima kasih utk resepi dan segala tips yg di kongsi kn di...


18-06-2015, sitiraihana88 komen di Tiramisu biskut:
As salam.... Saya minta resepi nie ye.. Terima kasih utk resepi dan segala tips yg dikongsi kn d...


18-06-2015, sitiraihana88 komen di Tiramisu biskut marie:
Mohon izinkn sya utk ambik resepi ini... Terima kasih kerana sudi berkongsi di sini... Nmpk menye...


18-06-2015, lyfa komen di Puding karamel:
Sedap. Hehe thank you!


16-06-2015, yiling komen di Bebola Ayam:
sedap nye


10-06-2015, kak fida komen di ♥Sos Chee Cheong Fan/Chang Fen™:
noor...tak perlu ditumis...minyak yg ada dicampur sekali dgn bahan2 yg ada dan msk hingga pekat...





Part of Dua Marhalah Sdn Bhd