Google+

« 1 2 3 ... 5762 Next » Senarai Komen

15-01-2015, yanapluto@yahoo.com komen di Laksa Sungai Petani:
cuba lerr :)


15-01-2015, yanapluto@yahoo.com komen di Laksa Sungai Petani:
cuba lerr :)


15-01-2015, yanapluto@yahoo.com komen di Laksa Sungai Petani:
cuba lerr :)


14-01-2015, zamirr komen di kuih cucur badak:
saya dah lama cari resepi ni. baru hari ni terjumpa. esok nak cuba lah. tq


09-01-2015, fyyaqis komen di Ayam grill madu:
Sedappp


09-01-2015, irmadiana85 komen di nasi kukus ayam berempah:
ape ni....knp cara2 nk buat xde....nk klik mne???btl2 ar...


07-01-2015, sue_ginola komen di Sambal Udang Petai:
Ck mayumi: dah try nanti share pic tau...hehehe


07-01-2015, sue_ginola komen di Cheesy Baked Potatoes:
ietabeepee: sorry baru jawab...seeloknya jenis Russet, tapi tak salah kalau cuba jenis yang biasa...


29-12-2014, Nona Nani komen di Laksa Sungai Petani:
Sedap rupanya.. Terima kasih!


29-12-2014, Nona Nani komen di Laksa Sungai Petani:
Sedap rupanya.. Terima kasih!


23-12-2014, yani komen di Maggi Royale Penang Seafood Curry Noodles with Carrot Fritters:
kak ann... hehe mmg lama sungguh x posting.. teringin nak share resipi kat sini spt dulu.. tp apa...


23-12-2014, yani komen di Maggi Royale Penang Seafood Curry Noodles with Carrot Fritters:
Wsalam k.zila.. sy pun jarang online.. sejak ada bdk2 kecik dlm rmh ni rasa sibuk sgt byk benda n...


23-12-2014, yani komen di Maggi Royale Penang Seafood Curry Noodles with Carrot Fritters:
wsalam.. kakbesah..uhuhu baru nak reply komen.. kb dah try ke carrot fritters tu


18-12-2014, Razzizz komen di kuih peria:
ieta,tak boleh delete komen.....tq 4 resipi dah bertahun tak nampak kuih ni kat kedai sekarang da...


18-12-2014, ietabeepee komen di kuih peria:
mak!!!! skli berderet la kuar komen ni...camn nak delete ye??


18-12-2014, ietabeepee komen di kuih peria:
waalaikumsalam Kak B...masih ada kenyal2 nya Kak B..x ilang pon...cme kurng ckit la...ni pon pebe...


18-12-2014, kakbesah komen di kuih peria:
salam ieta, wah! sdp kuih ni, slalu kb bli kt psr mlm di Banting, pebret bpk akk jgk...dia kate d...


16-12-2014, ietabeepee komen di Cheesy Baked Potatoes:
maaf saya bertanya,...klu gna kentang biasa ok x??


15-12-2014, Razzizz komen di Maggi Royale Penang Seafood Curry Noodles with Carrot Fritters:
mcm pic kat majalah,cantik!


14-12-2014, kak ann komen di Maggi Royale Penang Seafood Curry Noodles with Carrot Fritters:
salam ...lama tak nmpak posting dr kak yani.. resepi tajaan ke ni kak... yg megi seafood curry ni...





Part of Dua Marhalah Sdn Bhd