Resepi Burger Simple Puanbee

 Dihantar Oleh Pada 10 March, 2011
Kategori: 
Masakan: 
Masa penyediaan: 
Hidangan: untuk 6 orang atau 6 biji burger
Description

Burger ini di cipta sendiri dikala kebuntuan dan kelaparan amat mudah dan sedap :)

Share:
Bahan-bahan
  • bahan A : Roti Salad Timun Bawang Keju (kalau suka) Sos pun ikut suka. bahan B : Daging hancur Bawang dicincang (lagi elok guna bawang kecik merah ) Bawang putih Sedikit Lada sulah Telur Garam (Gaulkan semua bahan B dan perap)
Cara-cara
  1. tak nk perap pun tak per..dah tu tau lah kan , bulat2 kan…leper2 kan dan goreng …then hias ikot sesuka hati korang..anak2 bee nih makan sayur ikut mood sebab tu bee letak banyak-banyak dalam burger tu..hihihi sebab nak makan burger terpaksa juga makan sayur! …laalaalaa dah habis!!

    open-uri20151010-29872-10ibcu6
Laporan MasakanLihat Semua (0)
Resipi berkaitanLihat Semua
Resipi Anda Boleh LikeLihat Semua